Rózsaszín sajt

Minden, amit a Rózsaszín sajt c. magyar romantikus vígjáték elő- és utóéletéről tudni akarsz.

Levél a mozinézőhőz, utolsó este

2009.09.09. 22:54 :: tothbarna

 

Az egyik mozihálózat felkérésére írtam néhány sort a körlevelükre. Idemásolom, apróbb módosításokkal. Bemutató előtti "végszónak" sem rossz.

"Kedves moziba járó Társam/Társnőm !
 
Tóth Barnabás vagyok, a héten mozikba kerülő Rózsaszín sajt című romantikus vígjáték rendezője. Elsőfilmes, magyar rendező tehát, aki elsősorban filmrajongó és mozibajáró, úgy mint vélhetően Te.
 
Az utóbbi négy évet többé-kevésbé azzal töltöttem, hogy ötletet és pénzt gyűjtöttem ahhoz, hogy egy nap elmesélhessek Neked egy történetet. Ami kicsit az enyém, de inkább mindenkié. Ami a szerelemről, a felnövésről, a nehéz szülőkhöz való viszonyról szól. Ami vicces, de nem olcsó, lendületes és cselekményes, de nem felszínes, olykor vagány, olykor megható, de semmiképpen sem művészkedő.
 
Szó van benne apákról és fiúkról, a szex kontra (?) szerelem dilemmájába eső pasikról, a rengeteg gyönyörű magyar csajról, franciákról és magyarokról, a Szigetről és nem utolsósorban sajtokról.
 
Úgy feküdtem és keltem évekig, azzal a reménnyel, hogy egy nap eljut Hozzád, moziba járó fiatalhoz a filmem, és ugyanúgy megérint, ahogy engem érintett és érint meg sok-sok egyéb alkotás, ugyanazokban a termekben, ahová együtt járunk.
 
Ez a nap eljött. Remélem, a mozikban találkozunk, és megtisztelsz bizalmaddal, hidd el, felelősséggel és legjobb tudásommal dolgoztam meg érte.
 
Üdvözlettel
 
Tóth Barnabás"

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsaszinsajt.blog.hu/api/trackback/id/tr721372119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szélhajti 2009.09.15. 14:18:52

Nagyon kellemes kis film lett! :)) Megérte rááldozni azt a (többé-kevésbé) 4 évet. Csak így tovább! :) Gratulálok!!

florette 2009.09.17. 11:54:07

cinefesten láttam most pár napja és...abszolut befutó!
számomra az év legjobb filmje, és ezt a véleményt többen osztják ahogy hallottam a teremből kifele menet...:)
nincs mit hozzáfűzni.talán csak annyit hogy: gratulálok!:)

filmíró 2009.09.29. 08:53:00

helló mindenki! (bocs, most rászoktam erre a köszönésre...) szóval, konkrétan tegnap délután néztem meg a filmet, mely estébe fojt, s már el is küldtem kritikámat róla. Ahhoz képest, hogy első nagyjátékfilm, zseniális! Na jó, nem tökéletes, de zseniális!
Alkalmam lett volna megnézni a CineFesten is, ám végül nem jött össze. Emlékszem a rendezőre <<== hát lehet őt elfelejteni? Csak így tovább!

fűrészpor · http://www.pallas70.hu/tanfolyam/aruterito-tanfolyam.php 2009.10.07. 12:03:40

Meg kell vallanom, eddig nem hallottam a filmről, nekem pusztán a blog neve tetszett meg. Most pedig miután elolvastam ezt a kis kedvcsinálót, egészen biztosan meg fogom nézni. Azaz elviszem a barátomat. :)
Ha nem gond vissza nézek majd és írok leírom a véleményem. Nagyon bízom ebben a filmben. Remélem okkal.
süti beállítások módosítása