Rózsaszín sajt

Minden, amit a Rózsaszín sajt c. magyar romantikus vígjáték elő- és utóéletéről tudni akarsz.

Jelenetképek #1

2009.08.01. 11:42 :: tothbarna

Douceline, a hölgy a képen, a Legfontosabb Női Szerep büszke birtokosa. Óriási szerencsénk volt, hogy vette a fáradtságot (és a kockázatot), és 500 kilómétert utazott Párizsból Besanconba egy ismeretlen magyar fiú első filmjének castingjára. Persze, fiatalon és naivan, tehát a forgatás előtt még ábrándoztam olyan nevekről, hogy Marie Gillain, Isabelle Huppert, sőt, Juliette Binoche, aztán felébredtem...s az ébredés is édes volt, mert Douceline nemcsak szép, de tehetséges és jó humorú színésznő. A piros trikót még akkor vette nekem a jelmeztervező, amikor azt hittem, lesz időm gyúrni a forgatás előtt. De rájöttem: Dani nyeszlettsége tulajdonképpen a legendás amerikai method acting karakterformáló része.

Itt alul középen Lipcsei Betta modell, aki az apa, Tibor (Bezerédi Zoltán) egyik futó kalandját alakítja. Ha valaki kizárólag miatta szándékozná megnézni a filmet, ne késsen sokat a moziból... csak egy jó tanács. (ha már Hitchcocknak bejött a Psycho bemutatójakor) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsaszinsajt.blog.hu/api/trackback/id/tr981281227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása